• Çözümlerimiz
    • Self Servis Teknolojiler
    • Mobil Teknolojiler
    • Web Teknolojileri
  • Başarı Hikayeleri
  • Değerlerimiz
  • Blog
  • İletişim
Yeni Blog: OpenAI Canvas Yeni Yapay Zeka Destekli Yazma ve Kodlama Asistanınız
logo logo
  • Çözümlerimiz
    • Self Servis Teknolojiler
    • Mobil Teknolojiler
    • Web Teknolojileri
  • Başarı Hikayeleri
  • Değerlerimiz
  • Blog
  • İletişim
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Argenova
  • Yazılım Geliştirme
  • Girişimcilik
  • Proje Yönetimi
  • Müşteri Hizmetleri
  • Teknoloji

Ziyaretçi Yönetim Sistemi Nedir?

Caner BULUT
Caner BULUT 27 Ekim 2019

Ziyaretçi yönetim sistemi bir kurumu ziyarete gelen ziyaretçilerin kuruma girişlerinden çıkışlarına kadar tüm süreçleri dijital bir şekilde yönetebilmesini sağlayan self-servis bir çözümdür. 

Argenova olarak Volvo Otomobil, Türk Telekom, Farmasi gibi firmalarda ziyaretçi süreçlerini yöneten yazılımlarımız çalışmaktadır. Ürünümüz hakkında daha detaylı bilgi alabilmek için Ziyaretçi Yönetim Sistemi isimli çözümümüzü inceleyebilirsiniz.

Ziyaretçi yönetim sisteminin kuruma sağladığı bir çok fayda vardır. Daha detaylı bilgi edinmek için Ziyaretçi Yönetim Sistemlerinin 5 Faydası başlıklı yazımızı inceleyebilirsiniz.

Ziyaretçi yönetim sistemi nasıl çalışıyor?

Bir ziyaretçi bir kuruma toplantı, iş görüşmesi, teknik destek v.b. bir çok nedenle geliyor olabilir. Bu ziyaret ve ziyaretçi bilgilerinin bir çözüm ile kayıt altına alınması, ziyaretçilerin kurum hakkında bilgilendirmesi, giriş ve çıkış süreçlerinin takip edilmesi gerekmektedir. 

Ziyaretçi yönetim yazılımı resepsiyon görevlisi tarafından kullanılarak ziyaretçi kayıtlarının yapılmasına olanak sağlar. Resepsiyon görevlisi yeni ziyaretçi kayıt ekranında ziyaretçi sorgulaması yapabilmektedir. Daha önce sistemde kayıtlı bir ziyaretçiyi tekrar tekrar girmek zorunda kalmaz. 

Bilgileri tam şekilde girilen ziyaretçi için bir ziyaretçi kartı oluşturulabilmektedir. Ziyaretçiye özel oluşturulan bu ziyaretçi kartı print edilerek ziyaretçiye verilir. Bu ziyaretçi kartı üzerinde kurum hakkında çeşitli bilgiler sunulabilir. (Acil çıkışlar, Acil Aramalar v.b.)

Ziyaretçi kurum içerisindeki ziyaretini tamamlandığında resepsiyon görevlisi ziyaretçinin çıkışını onaylar. Bu şekilde bir ziyaret başarılı şekilde tamamlanmış olur.    

Sonuç olarak

Eğer ziyaretçilerinizi düzenli şekilde karşılamak, onlara daha iyi bir deneyim sunmak istiyor iseniz ziyaretçi yönetim sistemleri ile tanışmanız önemlidir.  

Ziyaretçi Yönetim Sistemleri


Caner BULUT

Caner BULUT

Caner Bulut, Argenova'nın Kurucusu ve CEO'sudur. Yazılım geliştirme ve ürün geliştirme alanlarında deneyimlidir. Birçok başarılı projeye imza atmıştır ve teknoloji ekosistemine bilgi paylaşımıyla katkı sağlamaktan keyif almaktadır. Yoğun programına rağmen yeni bilgileri paylaşmak ve öğrenmek, ona büyük bir motivasyon kaynağı olmaktadır.

Argenova

Yenilikçi ve girişimci ruhumuz ile hareket ediyor, her işimizi değerlerimiz ışığında en doğru şekilde yapıyoruz.

Web Teknolojileri
  • Kurumsal Web Tasarım
  • E-Ticaret
  • Web Uygulamaları
  • Seo
  • Dijital Pazarlama
  • Sunucu ve Barındırma
  • Teknik Destek ve Bakım
Mobil Teknolojiler
  • IOS Uygulama Geliştirme
  • Android Uygulama Geliştirme
  • Bakım ve Teknik Destek
Self-Servis Teknolojiler
  • Ziyaretçi Yönetim Sistemi
  • Anket ve Eğitim Sistemleri
  • Toplantı Odası Bilgilendirme Ekranı
  • Multitouch Uygulamalar
  • Digital Signage
  • İnteraktif Stand Çözümleri
  • Özel Kiosk Çözümleri
  • Temizlik Kontrol Sistemi
Argenova
  • Hakkımızda
  • Blog
  • İletişim

Copyright © 2025. Argenova Teknoloji. All rights reserved.